حقیقت هایی بابوی دروغ...

حقیقت هایی بابوی دروغ...

فقط واسه دله شکسته ی خودم...

 
 
About Me

چیزی ندارم بگم فقط امو هستم خسته زخمی بی اعتماد بی کس چیزی نمونده فقط دوست داشتم یه بار توزندگیم از ته قلبم میخندیدم... همه چیمو از دست دادم به خاطر اینکه کم نیارم مجبور شدم دروغ بگم اونم زیاد... منی که از دروغ منتفر بودم... میخوام جبران کنم هرچی پیش امده دیگه امیدی به ادمه زندگی ندارم فقط میخوام جبران اشتباه کنم اگه فرصت بدن بهم دوستون دارن دارم کمکم کنید

My Blog
My Archive
My Categories

Daily Links
Friends Link
Template By
 
 
چهار شنبه 10 آبان 1387برچسب:,
امشب

امشب خسته ام خسته تر از هر روز...

کاش میشد گوشه ای نوشت خدایا امشب خیلی خسته ام فردا

بیدارم نکن...



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت13:43---30 اسفند 1391
سلام عزیزم وبت خیییلی زیباست

عیدتم مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی گلم

به منم سر بزن و نظرتو بهم بگو
پاسخ:مرسی فدات شم.


رها
ساعت10:22---23 دی 1391
سلام داداش ګلم خوبی؟خب ی مدت نبودی فک کردم نمیای دیګه

خودمم زیاد سر نمیزنم شاید روزی چند دقیقه

خیلی خوشحال شدم عزیزم

بازم منتظرت هستم
پاسخ:چشم


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت14:39---11 آبان 1391
خدا نکنه.
دور از جونت داداشم !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  ساعت 19:4  توسط EmO BoY   
 

amir.emo13

EmO BoY

amir.emo13

http://amir.emo13.loxblog.com

حقیقت هایی بابوی دروغ...

امشب

حقیقت هایی بابوی دروغ...

چیزی ندارم بگم فقط امو هستم خسته زخمی بی اعتماد بی کس چیزی نمونده فقط دوست داشتم یه بار توزندگیم از ته قلبم میخندیدم... همه چیمو از دست دادم به خاطر اینکه کم نیارم مجبور شدم دروغ بگم اونم زیاد... منی که از دروغ منتفر بودم... میخوام جبران کنم هرچی پیش امده دیگه امیدی به ادمه زندگی ندارم فقط میخوام جبران اشتباه کنم اگه فرصت بدن بهم دوستون دارن دارم کمکم کنید فقط واسه دله شکسته ی خودم...

حقیقت هایی بابوی دروغ...

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog